loading...
دوستت دارم
نازنین بازدید : 18 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اودی پیشمممممممممممممممممممممممممممممممممم عشقم ولی همون شب که اومدی بزرگترین ضدحالو بهم  زدی  بعد از 9ماه نفهمیدی قهدر دوست دارم فکردی خیانت کردم   هرکسی دیگه این کارومی کرد واسم مهم نبود ولییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی تو تو که همه ی زندگیمی  هیچ وقت فکرنمی کردم  بهم گفتی بای واسه همیشه ما دقیقن 8بااااااااااااااااااااااااار این حرفو زدیم باز پا هم موندیم ولییییییییییییییییییییییییییییییییی این دفه نمیدونم چی  می شه  خوووووووووووووووووووووووووب من رفتم اقا اخمو باااااااای

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 424